“Na związek z klientem składa się to wszystko, co klient i firma robią razem i z czego obie strony czerpią korzyści. Związek to nic innego, jak proces interakcji, w którym czynności, wiedza i uczucia stają się częścią procesu kreowania wartości, którego uczestnikiem jest klient.”
K. Storbacka, J. Lehtinen, Customer Relationship Management
Cele i korzyści:
- Nabycie umiejętności budowania partnerskiej relacji z klientem, opartej na zaufaniu.
- Nabycie umiejętności analizy potrzeb klienta, zadawania odpowiednich pytań i wspólnego poszukiwania rozwiązań.
- Trening zachowań asertywnych i nauka zarządzania emocjami w kontakcie z klientem.
- Rozwijanie umiejętności rozpoznawania i ujawniania manipulacji w kontakcie z klientem.
- Nabycie umiejętności rozpoznawania fazy impasu w kontakcie z klientem, radzenia sobie z nim oraz przeciwdziałania zaistnieniu impasu.
- Nabycie umiejętności identyfikowania zagrożeń dla relacji i tworzenie klimatu porozumienia.