Komunikacja z klientem

“Wszystkie przedsiębiorstwa kochają swoich klientów, ale będzie to miłość nieodwzajemniona, jeśli nie będą z nimi rozmawiać i ich słuchać.”

Frederick Newell

Cele i korzyści:

  • Zwiększenie efektywności odbierania informacji od klientów, z wykorzystaniem metod aktywnego słuchania.
  • Nabycie umiejętności rozpoznawania i dostosowania się do stylu komunikacji klienta, jego temperamentu i potrzeb.
  • Opanowanie umiejętności prowadzenia skutecznej argumentacji, konstruktywnej dyskusji, wyrażania poglądów i postaw oraz przekonywania do swoich pomysłów i przekonań.
  • Nabycie umiejętności bezkonfliktowego radzenia sobie w trudnych sytuacjach, zgodnie z wymaganiami profesjonalnej obsługi, standardami firmowymi i potrzebami klienta.
  • Nauka wykorzystania mowy ciała do wsparcia, wzmocnienia przekazu treściowego.
  • Nabycie umiejętności utrzymywania efektywnego kontaktu z klientem.