“Wszystkie przedsiębiorstwa kochają swoich klientów, ale będzie to miłość nieodwzajemniona, jeśli nie będą z nimi rozmawiać i ich słuchać.”
Frederick Newell
Cele i korzyści:
- Zwiększenie efektywności odbierania informacji od klientów, z wykorzystaniem metod aktywnego słuchania.
- Nabycie umiejętności rozpoznawania i dostosowania się do stylu komunikacji klienta, jego temperamentu i potrzeb.
- Opanowanie umiejętności prowadzenia skutecznej argumentacji, konstruktywnej dyskusji, wyrażania poglądów i postaw oraz przekonywania do swoich pomysłów i przekonań.
- Nabycie umiejętności bezkonfliktowego radzenia sobie w trudnych sytuacjach, zgodnie z wymaganiami profesjonalnej obsługi, standardami firmowymi i potrzebami klienta.
- Nauka wykorzystania mowy ciała do wsparcia, wzmocnienia przekazu treściowego.
- Nabycie umiejętności utrzymywania efektywnego kontaktu z klientem.