Zarządzanie sprzedażą

“W każdym rodzaju działalności, a zwłaszcza w profesjonalnej sprzedaży, zaangażowanie jest jednym z najistotniejszych składników, niezbędnym, jeśli masz odnosić sukcesy i być z siebie zadowolony.”

Tim Connor, Sprzedaż doskonała

Celem szkolenia jest:

  • Nabycie umiejętności strategicznego planowania sprzedaży.
  • Nabycie umiejętności skutecznej sprzedaży produktów i usług, poznanie zaawansowanych technik sprzedaży.
  • Poznanie metod pozyskiwania zainteresowania klienta, analizy jego potrzeb i umiejętności skutecznej prezentacji oferty językiem korzyści.
  • Zwiększenie motywacji, poprzez wpojenie uczestnikom przekonania, iż zdecydowana większość czynników, składających się na sukces handlowca, jest możliwa do kształtowania przez nich samych.
  • Zwiększenie wyników sprzedażowych zespołu.
  • Zmniejszenie kosztu pozyskania i utrzymania klienta poprzez przyspieszenie cyklu sprzedaży i podniesienie umiejętności obsługi klienta.